Logo Wit logo

Een cadeautje voor jou: Het magazine ‘De Kromme Rijn Vertelt’!

Achter de schermen detail

Een cadeautje voor jou: Het magazine ‘De Kromme Rijn Vertelt’!

Schermafbeelding 2022-02-26 om 17.04.14.png
15 februari 2022
Na al dat harde werk is hij er dan eindelijk, De Kromme Rijn Vertelt! Abonneer je gratis op het magazine.
In totaal komen er vier magazines uit. Lees alles over de afdamming van de Rijn in 1122, de geschiedenis van de kastelen en landgoederen, de fruitteelt en – vlak voor de opening van het nieuwe Museum Dorestad in Wijk bij Duurstede – Dorestad en de Vikingen.
Het magazine is een samenwerking tussen Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden, Het Utrechts Archief, VVV Kromme Rijnstreek en Museum Dorestad.
Het magazine is mede betaald door de Europese Unie via de Leaderregeling (Leader Utrecht Oost), de Provincie Utrecht, Gemeente Bunnik, Gemeente Houten en Gemeente Wijk Bij Duurstede en waterschap HDSR.
Leader om op te nemen bij achter de schermen